En liten uppdatering

Jag glömde visst bort att blogga lite märker jag.
Egentligen har jag inget intressant att skriva.

det mesta rullar på och snart är det jul och nyår.
Julhelgen spenderas tillsammans med släkten hemma hos mamma och på juldagen fyller min kära moster år så vi ska dit och fira henne för att sen gå ut och kolla in folket.

Jag och Jonas har kommiot överrens om att jag ska flytta tillbaka till min lägenhet.
Allt gick så fort och just nu så passar vi inte riktigt ihop.

Jag behöver en paus för att tänka över hur jag vill ha det.

Men det känns ok.

Allt löser sej alltid, på ett eller annat sätt.

Så i februari går flyttlasset än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0