Frågor utan svar

Jag ställer mej själv en massa frågor som jag inte kan svaret på.
Och så blir jag frustrerad.
För om inte jag vet, vem ska veta då?

Jag hade nån slags vision om hur mitt liv skulle vara vid min ålder.
Men de visionerna har försvunnit.

För det blev inte alls som jag hade tänkt mej.

Nu funderar jag på vad som är rätt och vad som är fel.
Hur ska jag kunna veta det?
Ska jag chansa?
Eller vara kvar där jag är för att det är tryggt och invant?

Jag är för guds skull bara 28 år och har hela livet framför mej.
Det känns onödigt att slösa bort en massa dyrbar tid på att fundera och ha det lite halvbra.

Jag förtjänar att ha det suveränt bra.
Det gör väl alla?!

Just nu, bryr jag mej visserligen inte så mycket om nånting.
Jag lever för dagen och hoppas på att det nån dag ska gå upp för mej hur jag vill ha det.

Jag försöker ta råd av andra, lyssna på mitt eget hjärta och mitt eget huvud.
Men jag blir bara ännu mer förvirrad.

Därför stänger jag av mina känslor ett tag för att få lite lugn och ro en stund.


Kommentarer
Postat av: Noname

Hoppas din pojkvän dumpar dig! Jonas, tycker du att det är ok att din såkallade "flickvän" skriver så mycket skit om dig!? Hoppas du läser detta!



MVH/ Dom som bryr sig!

2011-12-03 @ 20:30:38
Postat av: knut.

Vad är du som kommenterar för en skitstövel... var inte så feg utan säg det till Jenny direkt eftersom du verkar känna till de inblandade... man måste få ventilera ibland när man inte känner sig så bra men det är kanske för djupt för dig att förstå.. om du ska föreställa en vän så behöver man ju definitivt inga fiender... Och du Jenny... du vet att du har en vän på Öland. Du är bäst kram knut <3

2011-12-03 @ 22:07:27
Postat av: kusin!

Åh bara "älskar" raka ärliga människor som står för varenda ord de skriver!! :@ DU/NI verkar ha jävligt mycket att yttra er om... Men tydligen för ynkliga för att stå för de?! Och varför vågar ni bara yttra er genom en anonym kommentar? Jo för ni vet att ni har fel!! Skriver så mkt SKIT om jonas?!! Och va här ni för speciell förmåga som jag veta va Jenny skriver om och vad hon menar?!! Om ni inte har någon super kraft så kan jag svära på att Jonas namn inte nämns i någon negativ mening någonstans! De e ni/du som drar egna slutsatser... Avundsjuka??! Oja så jävla avundsjuka! Patetiska fega är va ni är!! Och håll på bäst ni vill! Jenny och hennes RIKTIGA vänner har mer förnuft är att ödsla mer tid på såna som du/ni! Och en uppmaning... En blogg är till för sig själv och man skriver va man vill! Och va Jenny menar med de hon skriver vet bara hon och de hon pratar med... Så de bästa för dig är att sluta göra egna tolkningar och skaffa dig ett liv!! Mvh någon som på riktigt bryr sig om jonas och Jenny

2011-12-04 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0