Ruskigt

Ute är det regn och rusk, det blåser galna vindar och jag måste gå och köpa cigg.
Dagens i-landsproblem ni vet.

Har jobbat klart för idag och har hunnit tänka litegrann under dagen.
Just nu orkar jag inte fundera mer.
Jag tänker inte tycka synd om mej själv mer.
Just nu iallafall.
Nej, jag är inte särskilt lycklig eller tillfreds med min tillvaro, men jag orkar inte ta itu med det just nu.

Det får vänta tills jag känner att orken och lusten har kommit tillbaka.
Tills dess lever jag bara.
gör det jag ska.
Jobbar, fixar i hemmet och umgås med fina vänner.
det får vara så ett tag nu.

Planerar in roligheter för att ha nåt att se fram emot.
Beställer lite nya kläder när jag känner att jag behöver bli lite extra glad.

Mycket ska förändras.
Men inte just idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0