Dagen såhär långt

Jag började min dag med att klippa av mej lite hår.
Hävdar fortfarande att jag är minst lika bra som vilken frisör som helst.
Råkade dock klippa lite väl mycket.
Men det är bara hår.
Det växer ut igen.

Bestämde med Erica att vi skulle ta en promenad.
Innan hon kom passade jag på att gå ut till bilen för att kolla hur man byter glödllampor.
"En rejäl kvinna sköter sej själv" heter det visst.
Kvinnan i detta hem är i så fall inte det minsta rejäl.
Jag förstod faktiskt inte ett dugg.
Ska fråga Jonas snällt om han kan hjälpa mej.

Vi tog en promenad, jag och Erica och det kändes lite som förr, när vi inte gjorde annat än va ute och gick.
Det va trevligt och jag hoppas vi fortsätter i samma anda.

Efter promenaden åkte vi sakta men säkert till Ica maxi.
Jag köpte naglar, kaffe och glass med lakrits och vanilj.
 
Kom hem och la mej på soffan och somnade direkt.
Nu ska jag göra ett nytt försök att hitta min väska =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0