Det sista

Det här inlägget blir det sista gnällinlägget.
Jag skulle kunna låta bli att skriva nåt alls men jag gör det ändå.

Igår försvann en mycket viktig person imitt liv.
Det kan bero på att mitt liv är vansinnigt stökigt just nu.
Jag klandrar honom inte, jag önskar bara att han hade varit ärlig från början, när jag faktiskkt frågade.

Nu känns det som om jag fick ett slag i ansiktet igen.
När allt började kännas en aning bättre så kommer ett bakslag till.

När jag trodde att jag inte kunde falla längre så föll jag ytterligare en bit.
Mitt stackars hjärta är återigen krossat.

Jag är så arg.
Mest på mej själv.
För att jag är så vansinigt dum som tror på vackra ord om kärlek och lycka.

Det finns inte så mycket mer att säga.
Mer än att han lämnade ett stort svart hål i mitt hjärta när han gjorde sitt val.
Jag får lära mej att leva med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0