En jobbdag kvar

Sen har jag en liten minisemester på 5 dagar.
Känns kalas.
Jag och min älskade kusin ska ta en roadtrip till Lindesberg och fira kusins kusin som fyller 20.

Jag har varit lite velig om jag ska me, men vafan.
Jag kan behöva åka bort en helg och träffa nytt folk.
Ha kul och slippa tänka på allt som jag tycker är jobbigt.

För jobbigt har det varit.

Nånting har förändrats och jag kan inte svara på vad.
Nånting känns helt galet fel och jag vet inte hur jag ska handskas med detta.

Jag kan mycket väl inbilla mej alldeles för mycket.
Jag behöver bara lite tid för mej själv för att mota bort onda, jobbiga tankar.

Idag har jag städat bort ångsten som har legat som ett täcke över min lägenhet.
Så just nu känns det en aning bättre.
Efter en promenad i kväll kanske jag är tillbaka.
Då kanske allt känns bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0