Idag

Dagen har faktiskt varit ganska bra.
Har jobbat mellan 7-16 och nu håller tvätten på att torka i tvättstugan.

Jag och Jonas skulle ha åkt till Ica maxi efter jobbet för att kolla efter sing star spel, men han glömde tydligen bort mej.

Kvällen fortsätter i ljuv slappar anda och när tvätten är klar tänker jag gå och lägga mej för att orka upp imorgon.
Då ska det jobbas delat pass och sen blir det oscarsgalan med Heidi hela natten.

Jag bara måste dela med mej av det roligaste idag.

Eva fick ett snöras i skallen. Somliga straffar gud medetsamma =)

 


Jag passade på att göra en snögubbe i miniatyr innan vintern tar slut.
Det syns inte på bilden, men den ha t.om hår.
Det ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0