Ledig torsdag

Ledigheten har börjat.
Nästa arbetspass blir på tisdag kl 8-14

Idag ska det förberedas lite inför morgondagen.
Jag ska lokalisera min resväska.
Människor omkring mej höjer frågande ett ögonbryn i resväskefrågan.
"Du ska vara borta ett dygn, hur mycket kan du behöva ha med dej?"

Ehhh
Som kvinna är det inte bara ett ombyte kläder som gäller.
Det ska vara specialschampot med tillhörande balsam
Hårgrejer, vilket alltså innebär hårfön, plattång och en massa värmeskyddande produkter
Smink, hallå, det är ju fest liksom
Ett x antal ombyten då jag aldrik kan bestämma mej för vad jag ska ha på mej.
Skor som passar till alla dessa olika outfits
Salvor och krämer till fejset
Böcker och dyligt som jag kan roa mej med när jag inte kör.
Och en massa andra livsviktiga saker.

Då duger det knappast med en liten väska utan dåna här utflykter kräver resväskor på hjul.
Så det så!


Kommentarer
Postat av: Emmha

Hehehhe "böcker och dylikt som jag kan roa mig med när jag inte kör!" Bor inte Therése släkt lite utanför örebro? :) Det är typ en timme dit! :P

2011-02-10 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0