Årets första vurpa

Jag blev övermodig imorse i min iver att köpa cigg.
Jag såg den översnöade trappan, men min hjärna registrerade inte att det kunde vara förenat med livsfara.
Jag lyckades alltså ramla.
Ont gjorde det oxå.

Som om inte det vore nog.
Sömnen inatt uteblev pga att en viss pojkvän (jag nämner inga namn) spenderade onsdagskvällen på krogen  och tyckte att det va en bra ide' att ringa och informera om det kl 23.30

I min frustartion över att mina ord inte blir tagna på allvar låg jag länge och väl och och blev mer och mer irriterad.
Resultatet av detta blev en sömnlös natt.

Trots detta är jag förvånansvärt pigg, men jag vet att bakslaget kommer komma efetr lunch.
Därför tänker jag ta igen förlorad sömn efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0