Astrött

Av flera olika anledningar kunde jag inte somna igår.
Jag tänker inte gå in på närmare detaljer.

Sista gången jag kollade på klockan va den 03:38
Alltså för ca 1½ timme sedan.
Och nu vaknade jag av att Jonas snarkar så högt att taket håller på att lyfta.

Så ni kan ju tänka er hur opigg jag kommer vara på mitt jobb idag.
Det jag kommer längta mest efter är den där halvtimmesrasten då jag förhoppningsvis kan få sova lite.

Igår betedde jag mej som en galen, hysterisk flickvän.
Om det va rätt eller orätt låter jag vara osagt, eftersom det beror på hur man ser det.
Jag erkänner dock villigt att jag kunde ha skött det hela bättre.
Jag hade inte behövt vara en galen häxa.
Men jag blir så vaninnigt arg när mina ord inte verkar höras.

Hursomhelst.
Idag får jag väl gottgöra det hela med lite kyssar och gos.

Jag ska försöka hinka i mej lite mer kaffe och hoppas på att jag piggnar till lite.

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0