Dagens i-landsproblem

Eftersom jag vet att det blir mat som jag inte är så förtjust i på jobbet ikväll tyckte jag att det kunde vara en bra ide' att gå till Ica och köpa en sallad.
För att jag är bekväm och inte orkar göra en själv.
Men VARFÖR envisas dessa salladstillverkare med att ha pasta i sina sallader?
Det är ju asvidrigt!

Så jag fick gå hem med 4 äpplen istället.
Inte riktigt så det va tänkt.

Det kommer sluta med att jag går och småäter på jobbet för att jag kommer ju inte klara mej på 4 äpplen.

På tal om nåt helt annat.
Jag la av med allevodieten då det faktiskt inte funkade.
Tyvärr.
Jag va ständigt hungrig och gick ner lite drygt 1 kg på en vecka.
Ska se om jag hittar nån annan diet jag kan prova.
Jonas hävdar bestämt att jag inte behöver banta.
Men det är klart att han säger det, han är ju min pojkvän =)

Jag försöker övertyga honom om att dietandets syfte enbart är för att se om det funkar.
Jag lyckas nog inte lura honom.

Sitter i mitt hem nu och väntar på Elina.
Har inte träffat henne på vad som känns som en evighet.
Nu är det verkligen dags.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0