Gardinköp

Jag gick och la mej tidigt igår, kollade på film och hade myskväll.
Ändå lyckades jag försova mej imorse.
Jag som hade tänkt ha en lugn och stillsam morgon innan jobbet.
Blev inget me det serru.
Istället fick jag kissa, klä på mej och borsta tänderna samtidigt för att minimera antalet försenade minuter.
Därför går jag till jobbet en kvart tidigare när det är dags för del två.

När del ett av dagen va slut tog jag våfflan till södertälje för att hämta mamman.
Vi åkte till Viksängen och handlade gardiner.
Jag blev lite ledsen när vi åkte förbi Emmhas port.
Jag saknar henne så galet mycket.

Nu är jag åter i hemmet och tänkte lägga mej på soffan och läsa lite innan jobbet kallar igen.
Mina nya gardiner hängs upp ikväll efter jobbet.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0