Hjärtat vs hjärnan

Kampen fortsätter.
All min vakna tid går åt till att fundera, tänka, analysera, bestämma mej, bestämma om mej.
Ja ni fattar.

Mitt hjärta vill leva lyckligt i alla sina dagar.
Min hjärna tänker logiskt och förnuftigt.

Min hjärna tänker även hemska fula tankar, allt för att få över hjärtat på sin sida.

Jag önskar att jag kunde få ett tecken på åt vilket håll jag borde gå.
Det är sånt här som får mina dagar att gå.
Snart är tiden inne för ett beslut och jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden lite och få vissa saker ogjorda.
Vissa saker osagda.

Mitt intre kokar över och jag stoppar undan mina bekymmer för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ska lyssna på ditt hjärta, eller magkänslan. Hjärnan tänker för mycket!

2011-01-15 @ 21:55:29
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0