Långledig

Veckans arbete är över och jag har hunnit med alla "måsten"

Nu är jag ledig till måndag kl 13.15

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra än med all min lediga tid, men jag har en del planer.

Inget storslaget, men träffa vänner, hänga med mamman och läsa en jäkla massa böcker =)

Idag tar jag en paus från bantandet och slevar in naturgodis som en galning.
Inte för att det är nyttigare än annat godis, men såååå mycket godare.
Och eftersom det är helg så unnar jag mej något gott =)

Men imorogn fortsätter den trista pulverdieten  och så fort det är någorlunda isfritt på vägarna ska det börja promeneras igen!

De jobbiga tankarna fortsätter att bråka med mej.

Jag vet ingenting....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0