Ledig

Åhhh ljuva lediga måndag.
På schemat står tvätt och städ.
Underbart!

Mamma skulle ha kommit förbi en sväng, men hon ramlade på väg till bussen så jag kanske åker till henne istället om jag får för mej att jag är uttråkad.

Funderade ett tag på en promenad, men det går ju inte.
Det är ju isbana ute.

Igår började jag med Allevo igen.
Det brukar bara hålla några dagar, sen tycker jag att det är enformigt och tråkigt.
Men än så länge känns det ok.
Vi får väl se imorgon om jag tycker likadant.
Tre dagar brukar vara ok, sen ger jag upp.

Men vågen visade -0.5 kg imorse, och det ger mej motivation till att fortsätta.
Fast det är tråkigt.
Astråkigt faktiskt.

Men nu ska julkilorna bort.
På ett eller annat sätt.

Nu är det dags att börja städa.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0