Nu längtar jag

Jag har försökt att inte vara en sån där flickvän som tjatar om den bortresta pojkvännen.
Jag har försökt att intala mej att det har varit lite skönt att vara ensam och "pojkvänsfri"
Men nu kan jag inte hålla mej längre.

Jag saknar Jonas så sjukt mycket.
Ni förstår nog inte, för jag kan inte beskriva min saknad i ord.
När jag tänker på att det bara är ett par dagar kvar blir jag alldeles till mej och de där fjärilarna som bor i min mage vaknar till liv.

Jag längtar så efter honom att jag blir irriterad över att dagarna inte går fortare.
Jag borde njuta av att vara ledig i tre dagar men nej, jag vill jobba så att dagarna går fort så att Jonas kommer hem =)



Nu ska jag dricka lite kaffe och sen åka till Ica maxi och köpa hårfärg.
Vad det blir för färg är ännu inte bestämt, det får jag se när ja kommer dit =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0