Ny tv =)

Igår hade jag och Jonas en heldag tillsammans.
Vi började med att åka till elgiganten så att gubben kunde köpa en ny kamera.
Resan fortsatte ner på stan för ett skoinköp, dock inte till mej.
Jag kollade som en galning efter ett par nya skor, eftersom mina gick sönder förra helgen, men utan framgång.
Jonas däremot hittade ett par.
Såklart =)

Vi passade på att åka och kolla på lite bilar också, bara för att det är kul att drömma om nya flashiga saker.
Jag fastnade för en passat som var fantastiskt fin.
Men stor som en jäkla buss.

Ica maxi besöktes och jag köpte en borste till Svea, för att kanske minimera håravfallet på kattskräpet.

Väl tillbaka i Nykvarn åkte vi förbi Jonas mamma för att lämna lite som vi hade köpt på Ica maxi.

När vi väl kommer hem va planen att fortsätta kolla på LOST.
Men av nån anledning dög inte mmin gamla tv.

"Gå och lås dörren så åker vi och köper en ny tv till dej"
"Men snälla älskling, jag har inte råd, jag måste spara lite till först"
(Som sagt, man tjänar inte en förmögenhet på att vara uska)

" Det löser sej, kom nu"

Jag hade inget val.
Det va bara att snällt sätta sej i bilen och hänga me.

Jag tror att vi besökte varenda affär som kan tänkas sälja tv apparater.

Tillslut hittade vi en.
Och jag måste ju säga att det är fantastiskt med ny tv.
Numera känns det som om jag befinner mej i en biosalong när jag sätter mej i soffan =)


Nya tv:n =)


 Gamla tv:n

Det va verkligen på tiden att byta  =)

 

Nu ska jag, jonas och tess ta en sväng på stan innan jobbet.

 

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0