Tuggummi

Tuggar tuggummi för glatta livet och försöker besegra röksuget.
Ångrar mej bittert att jag bestämde mej för att sluta.
Och om jag ska va ärlig tänker jag fuska lite.

Jag har ett paket cigg liggandes i jackfickan, av den anledningen att det kanske bli totalpanik.
Därför har jag överlagt med mej själv mest hela dagen ock kommit fram till att jag faktiskt får röka två cigg idag.
Men bara två.

Jag kan inte det här med att sluta röka helt, bara lägga av.
Jag måste skära ner.

Än så länge har jag klarat mej utan att röka alls, men bara vetskaen om att jag FÅR röka två st idag gör att jag känner mej lugn på en gång.

=)

Nu ska jag diska klart och sen vänta på att älsk ringer så ja får gosa lite.

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0