9 månader av kärlek

Idag firar jag och Jonas 9 månader tillsammans.
Nu är ni jättenyfikna på hur vi ska fira detta, eller hur?
Det ska jag tala om för er.

Jonas är ute och super med sina vänner och jag sitter i en tom lägenhet med katterna som enda sällskap.

Nu kanske ni inte tycker att 9 månader är nåt att fira, men jag tycker att man ska mysa lite extra just denna dagen.
Men för Jonas är ölen viktigare.
Ibland fudnerar jag på om jag borde bli svartsjuk på just öl då han hellre umgås med en flaska alkohol än med mej.

Jag antar att jag inte är särskilt kul.

Men jag duger ibland, det ska jag erkänna.
När det ska diskas, handlas bakfyllemat, tvättas kläder eller städas.
Jäklar va jag är bra att ha då.

Vilket fantastiskt liv jag har.

Helt jävla underbart!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0