Freeeeedag

Oj va tiden springer iväg.
Redan fredag igen.

Om vädret tillåter blir det utgång med min moster ikväll.

Ska snart gå till jobbet, är väl inte sådär supertaggad på att möta min fd arbetsledare, men jag har jui nget val.
Mitt jobb ska INTE bli lidande för att hon beter sej jävligt illa.

Helgens planer är att jobba.
Hela helgen, fram till nästa torsdag.
Då är jag ledig nästa gång.

Men det är skönt att ha saker att göra, jag är inne i en period då jag, trots extrem trötthet, är totalt speedad och måste ha saker att göra hela tiden.

igår rensade jag ur min garderob, och den här gången va det på allvar =)

Massor av kläder ska få flytta hem till min moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0