Hej lördag!

Lördag morgon och jag väntar på att kunna gå till jobbet.
Vaknade 04.44 så jag passade på att ta en promenad.
Det va bara jag och ett rådjur ute så tidigt på morgonen.

Nån enstaka människa som väntade på bussen såg jag också.

För en gångs skull lyssnade Jonas på mej när jag bad honom att inte komma hem efter en utekväll.
Jag har så svårt att somna om då han ramlar in vid halv tre på morgonrn.
Men jag hoppas för hans eget bästa att han är pigg och körduglig ikväll då vi ska hem till Eva och grilla.

Btw, eftersom Jonas spenderade pengar på en massa onödig alkohol igår måste det ju vara ok för mej att spendera pengar på en massa onödiga kläder.
Eller hur?

=)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0