Jag vill vara ledig nu

Det bästa med mitt jobb är att man aldrig jobbar mer än max 4 dagar i rad.
Oftast jobbar jag tre, är ledig en och sen jobbar tre igen.
Men eftersom jag har bytt helg med Johanna så är jag inne på min 5:e dag idag.

Nu kanske ni tänker att 5 dagar är normalt att jobba i rad och att de flesta gör det.
Jo jag vet, men jag är inte van, och det börjar kännas nu.

Jag hade gett vad som helst för att få vara ledig idag.
Men jag har två dagar kvar.

På min lediga dag ska jag gå runt i alla second hand affärer jag kan hitta.
Bara för att jag tycker det är kul.
Jag hoppas på att få med mej Erica och Alice.
Det verkar inte helt omöjligt =)

Jag har kommit på vad jag vill göra på min semester.
Jag vill åka till polen.
Besöka auschwitz.

Våran arb.terapeut på jobbet hade varit där och sa att det va en hemsk, men nyttig upplevelse.
Hon sa att man fick ett helt annat perspektiv på allt det hemska.
Det blev mer verkligt.

Jag har länge tänkt att jag vill åka till Polen, men det har aldrig blivit av.
Kanske nu i sommar då.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dit vill jag också åka en dag. Jag har alltid velat se hur det ser ut. Det finns även en semesteranläggning på en ö som tillhör Tyskland som Hitler byggde. Dit skulle jag också vilja åka. Det sägs att de har försökt spränga bort den enorma anläggningen men aldrig lyckats.

2011-07-26 @ 20:23:25
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0