Ledig

Herre vad dagarna går fort.
Nu är det dags för ledig helg igen.
Med start från idag.

Jonas har en massa inplanerat i helgen så det verkar som att jag blir solo.
Det gör inget.
Jag har lånat ett singstar av Heidi om jag skulle få allt för tråkigt.

Kl 7.20 ska våfflan besiktas.
Och kl 13 ska jag på begravning.
En utav våra boende har gått bort och eftersom jag va sjukskriven då det hände vill jag gå idag för att kunna säga hej då.

Mitt jobb är ganska hemskt på ett sätt.
Man bygger upp en relation med en människa, lär känna honom/henne.
Men man vet att förr eller senare tar det slut.
Det är lika hjärtskärande varje gång, och svårt att inte gråta.

Men det är så livet är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0