Slöööö

Idag har jag slöat mest hela dagen.
Det va verkligen behövligt efter en fartfylld helg med jobb och sena kvällar.

Nu känner jag mej lite piggare och ska nog ta en promenad.
Hoppas på att regnet ska upphöra, men det ser inte ut som det.
Men det gör inget. Lite regn har ingen dött av.

Det är riktigt rörigt i mitt huvud just nu och eftersom jag inte orkar ta tag i saker och ting så blir jag likgiltig och har slutat bry mej om nåt annat än mej själv.

Vissa människor får helt enkelt skylla sej själva att jag inte orkar bry mej längre.
Jag har, vad jag tycker, kämpat ett bra tag nu.
Men jag får ingen respons så varför ska jag fortsätta kämpa och hoppas när ingen annan gör det?
Mina känslor är inte detsamma som förr.
Kanske kommer de tillbaka, kanske inte.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ge mej ut i regnet.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0