Söndag

Helgerna går så fort.
Speciellt de lediga.

Jag tänkte summera min helg för er skull =)

Fredag: 

Började med ett besök i Södertälje.'Bilen skulle besiktas (den gick igenom btw) och jag hade ett möte kl 9.
Tog en liten parkfika med finaste kusin och blev bortkörd av nån städnisse som skulle göra rent busskuren.

Kom hem, bjöd över Madde på en fika och solade.
Blev hämtad av Jeanette kl 12.30 för att åka till kyrkan.

Kom hem igen, fixade lite hemma och kvällen bjöd på en jäkla massa singstar tillsammans med Madde, hennes karl och hans kompis.

Men kl 12 nångång gav jag upp.
Sååå kul är det inte att vara nykter i ett sällskap där alla dricker.

Kom hem och blev grymt besviken.
Tänker inte gå in på närmare detaljer.

Lördag:

Vaknade kl 15 (?????) och hade så sjukt ont i magen.
Så hela lördagen spenderades på soffan med vissa avbrott för att gå ut med Acke som jag va hundvakt åt.

Söndag:

Tja, söndagen har ju precis börjat och mina planer är att göra så lite som möjligt.
ta en promenad nu på morgonen innan det blir för varmt.
sola lite och om jag orkar damma av alla svarta ytor i hemmet.

Om nån skulle fråga mej om jag är lycklig nu och jag svarade ja.
Då skulle det vara en lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0