Sova eller äta?

Jag orkar inte va såhär trött längre.
Om jag inte jobbar så sover jag.
och om jag måste välja mellan att sova och att äta så hinner jag inte välja innan jag somnar.

Resultatet av detta blir en hel del viktnedgång.
Så ni som undrar hur det gick med dietandet kan sluta fundera, för jag tappar en massa kilo utan att banta.

Jonas är på mej om att äta mer, men hur ska jag kunna göra det när jag sover bort hela dagarna?

Men, jag har ett återbesök hos min läkare den 14 och ska prata med honom om medicineringen.
För jag tror att det är medicinerna som gör mej så trött.

Nu ska jag ta en promenad i kvällssolen och lyssna på ny musik som Jonas har hjälpt mej lägga in i mobilen.
Ha det gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0