1 mars

Vårens första dag.
Japp, jag anser att mars är en vårmånad, och hur glad blir man inte av att det är vår?

All denna tyck-synd-om-mej-själv tiden som jag har ägnat mej åt sista tiden har resulterat i viktuppgång och slötänkt hjärna.

Jag är överdrivet förtjust i chips och sötsaker och sista tiden har jag liksom struntat i allt och tröstätit som en galning.

Men nu har jag ju bestämt mej för att se problemet i ögonen och ta det för vad det är.
Göra det bästa av situationen och hålla tummarna för att det blir ett lyckligt slut.

Därför måste jag börja med att ta hand om mej lite bättre.
Och eftersom jag avskyr att motionera börjar jag med att ändra mina matvanor (alltså sluta med chipsfrosserierna)

Sist jag ställde mej på vågen visade den 56.2 kg vilket är det mesta jag har vägt på mycket länge.
Hua!

Det ska bli ändring på det nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0