Dags att jobba snart

Vi har återvänt från Stockholm.
Asmysigt att va där, även om det va kallt som fan.

Lite svårt att lokalisera damtoaletten innan hemgång, men det löste sej tillslut iallafall.
Ni vet ju hur jag funkar.
Alltid kissnödig =)

Vi pratade lite om flytten, vad som ska med och vad som ska slängas.
Det kommer bli bra det här.

Vi tog en sväng upp till sandtorp också och fikade lite med Jonas mamma.
Och berättade att vi skulle flytta ihop.
Hon blev glad.
Väldigt glad faktiskt =)

Nu ska jag snart gå till jobbet, men jag har ingen större lust.
Eller snarare ingen ork.
Jag misstänker sjukdom på gång och är slö, trött och frusen.

Men men, jag biter ihop ett tag till och hoppas att det är tillfälligt bara.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0