Det kom ett sms...

...med en förfrågan om ett lägenhetsbyte.

Jag har nämligen skrivit in mej på nybos bytestorg.
Så idag skickade en kille en fråga om jag va intresserad av ett byte.
Han lägenhet ligger i porten bredvid och är en trea på 73 kvadrat.

Fördelen för den här killen är att han kan välja antingen min eller JOnas lägenhet om ett byte skulle bli aktuellt.

Jag väger såklart för och nackdelar.
Har gjort mest hela dagen.

Jag har fortfarande inte kommit fram till ett beslut.
Jag tänker att ett sånt här tillfälle inte kommer komma inom den närmsta framtiden.
Å andra sidan trivs jag fint med att själv.

Jag ska disskutera saken noggrant med Jonas ikväll så att inga förhastade beslut tas.

Nu har min helg börjat och jag har motionerat klart för idag.
Ska ta och plocka lite här hemma och rensa ur kläder som inte används.
Skulle ha gjort det igår, men jag somnade innan klockan 22.

Hörs!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0