Duktiga jag

4 dagar har gått oah jag har lyckats undvika socker helt.
Jag är mycket stolt över mej själv.
Dessutom har jag ätit minimialt med kolhydrater, och min kropp mår betydligt bättre.
Det ska bli spännande och se om jag har lykats gå ner nåt, vägnng sker på tisdag.

Jag och Heidi tog en promenad idag oxå, men jag orkade inte så mycket som jag hade velat.

Mitt psyke är fortfarande rätt utmattat och jag va tvungen att gå hem och sova en stund.

Det är nämligen så jag tillbringar mina lediga stunder, med att sova.

Jag hoppas att jag snart kommer att må lite bättre, det verkar som att jag är på god väg.
Jag vågar dock inte hoppas för mycket, då jag lätt faller utan att riktigt hinna med.

Helgens stora utmaning blir att inte hetsäta farliga sockerprodukter.

Ledig helg är lika med sockerlivsfara.....

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Big brother och sen får jags e om jag orkar mer idag, eller om jag bäddar ner mej för natten.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0