Gäääääääsp

Har alldeles precis kollat på 4 avsnitt av bb.
Nu är jag trött och uttråkad.

Jag snorar och hostar om vartannat och hade jag orkat skulle jag ha börjat städa lite.
Men trots rastlösheten är jag fruktansvärt omotiverad till att göra annat än ligga på soffan.
Dessutom protesterar kroppen mot för mycket rörelser.
Fortfarande.

Trots att klockan är tre redan har jag inte fått i mej nåt att äta.
Jag vet inte vad som är fel riktigt.
Jag har kanske hostat bort aptiten, vad vet jag.

Bilproblemet är löst.
Jag har hittat en som vill köpa bilen.
Eller rättare sagt, mamma har hittat en.
Asbra.
Ett problem mindre.

Nähe, mina vänner.
Nu ska jag försöka ta mej in till badrummet för att tvätta det enormt trassliga håret, och kanske få känna mej som en människa igen efter ett par dagar sängliggadnes.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0