Gårdagen

Det blev ingen skräckfilm igår.
Jag fegade ur.
Men vi hade trevligt ändå.
Kollade lite på tv och åt en massa gott.



Idag funderar jag på en slapparsöndag, men det fina vädret nästan tvingar mej att ta en promenad.
Har inte riktigt bestämt mej än.

Jag blev aningens förvånad igår när Jonas kom hem direkt efter hockeyn.

Han såg lurig ut och ville att jag skulle följa med honom hem, för han hade en överraskning som jag tydligen skulle bli själaglad över.
Jag trodde att han hade nåt livsavgörande förslag, men nej då.
Han tyckte att vi skulle skaffa en katt till =)

"Vaddå, blev du inte glad?" frågan han
"Haha jovisst, men inte så själaglad som du trodde att jag skulle bli"
Vad trodde du att det va då?, Att vi skulle förlova oss?"
"Nej verkligen inte hahaha"

Om jag ska förlova mej igen ska det vara för att jag ska gifta mej.
Och helt ärligt så kan jag va utan giftemål.
Jag vet inte ens om jag vill flytta ihop.
Jag tycker att vi har det bra som det  är.

Det är asmysigt att vara sambo, absolut.
Men ack så skönt att bo själv.

Vi får ta det som det kommer, ingen panik liksom =)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sen bestämma mej om jag ska ta en promenad eller ej =)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0