Invägningstisdag 2

Ytterligare en vecka har gått och idag va det dags för invägning.

Jag har fuskat en hel del denna veckan, och det kan ju va det som gör att jag inte går ner.
Vågen visade -0,5 kg.

På två veckor har jag alltså "bara" gått ner 0,9 kg

Jag är inte helt nöjd, hade hoppatas att det skulle vara mer.
Men jag kämpar vidare med mina promenader och mina försök att undvika kolhydrater och socker.

På dagens schema står tvätt och städ.
Och ikväll blir det lite extra mys eftersom jag och Jonas "firar" 5 månader.

Det är kanske egentligen ingenting att fira, men en bra anledning att laga lite god mat och lyxa till det lite.

Nu ska jag ta mej ner till tvättstugan kolla om jag kan börja lite tidigare än planerat, sen är det bara att börja städa.

Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0