Invägningstisdag

Dagen började inte alls bra.
Vågen visade - 0.4 kilo bara.
Men helt missnöjd är jag inte, det kunde varit värre.

Jag fortsätter i samma positiva anda, men ökar tempot på träningen lite.
Fler promenader och lite zumba ska nog få kilorna att rasa =)

Idag bränner jag kalorier genom att städa och fixa lite i hemmet för att sen fortsätta hos Jonas.
Jag gillar att städa om ni nu har lyckats missa det.

Imorgon beger jag mej till Södertälje för ett möte.
Jag är så nervös att jag är nära att kräkas litegrann.
Tack gode gud för vänner som Heidi.

Nähe, lite kaffe på det här och sen ta tag i dammet...

Idag har ångesten varit nära att kväva mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0