"Jag såg det på facebook"

Jag kom hem efter en sväng till Ica med Heidi.
Fixar med datorn för att kolla på bb.
Då ringer det på dörren.
Å där står han, ni vet han, pojkvännen med en sladd i näven.

"Jag såg på facebook att du skulle kolla bb så jag tänkte att du skulle kunna se det på tv:n"

Det va ju snällt.

Som den misstänsamma person jag är funderar jag på om det är nåt fuffens på gång från hans sida.

Nåväl, det visar sej ju när kvällen är slut.
Nu ska jag fixa iordning allt smask som ska ätas ikväll.
Det är svårt att hitta godsaker som inte inehåller så mycket kolhydrater eller socker.
;en en gammal klassiker som dipp och grönsaker funkar ju alltid.
Och sen har jag faktiskt köpt kex.
Man behöver inte äta ALLA kex på en kväll och de jag hittade va det lite kolhydrater i per kex.
Och lite mörk choklad ska ju vara bra för kropp och själ sägs det.

Sååååå hörs då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0