Jobba jobba jobba

Jaha, då va det dags att återgå till jobbet efter ett par dagars soffliggande.
Känns helt ok trots snor och konstant hostande.

Men jag får väl jobba lungt och fylla mej med alvedon så ska det nog funka =)

Räkningarna är betalda och jag är fattig igen.
Men jag är på god väg att betala av mina krediter coh jag är mycket nöjd med detta =)

Nu ska jag försöka laga dusch slangen som bestämde sej för att gå sönder igår och ta en dusch.
Funderade ett tag på att kanske ta en liiiten promenad, men blev avrådd från detta då det påstods att det kunde bli värre ur förkylnings synpunkt.

Jag får se om jag lyssnar.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emmha

En promenad skadar inte utan tvärtom det gör ju att du blir bättre fortare! Däremot ska du inte gå en powerwalk i en timme eller typ jogga för då kan förkylningen sätta sig i lungorna och du kan få lunginflammtion :)

2011-03-25 @ 09:45:38
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0