Ledig lördag

Jag lyckades vara så där hysteriskt rolig igår igen.
(Om jag får säga det själv)

Jag och en arbetskamrat pratade om behandlingar på svamp i underlivet (ja det är såna saker vi pratar om)
Jag kom på att jag hade hört att man kan kladda på med filmjölk, för det ska tydligen återställa ph värdet.

"Men hur kul är det att ha frukost i muttan då?"

Personligen tyckte jag att det va hysteriskt kul och skrattade gott åt mitt egna uttalande.
Jag återberättade historien för JOnas på kvällen, men han är tydligen humorbefriad för han tyckte inte alls att det va kul, bara äckligt.

Jag vet att Emmha hade uppskattat min humor, men eftersom hon är landsförrädare och har konveterat till att bli norrman, kunde jag inte dela med mej av min rolighet till henne =)

(Emmha, du vet att jag älskar dej, trots landsförräderi)

Jag och han som kallar sej min pojkvän lagade middag igår.
Jonas gnällde lite över att inte vara på kryssningen och jag tyckte extremt synd om honom för att han va tvungen att tillbringa en fredagkväll i mitt sällskap.
Hujeda mej liksom.

Iallafall så bestod middagen av pasta och pastasås, eller i mitt fall broccoli och blomkål med pastasås.
Fantastiskt gott.
Och om jag ska vara helt ärlig så drack jag cola till maten.
Där försvann mitt duktiga jag, men jag kunde inte låta bli =)



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ta en promenad i solen.
Efter det ska hemmet städas igen.

Ha en bra lördag alla som jag tycker om.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Emmha

Hahhahaha! Men på riktigt?? Vem fan vill gå runt med frukost i musen??

Sen har jag även hört att för att få musen sund igen kan du även slänga in lite kellogs all bran. :D

2011-03-05 @ 09:57:55
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Emmha

men akta så du inte tar den all bran som har (vete)kli i sig!! Det är inte bra XD

2011-03-05 @ 18:48:24
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0