Mår som ett as...

Va fint att jag inte riktigt lyckades komma undan sjukdom.
Jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk.
Jag har ingen feber, men ont i kroppen och i bröstkorgen.
Det känns som om jag har försökt hosta upp lungorna fast jag inte har särskilt mycket hosta.

Min kropp har begärt time out och jag kanske borde lyssna på den.
Men eftersom jag inte vill ställa till besvär, går jag till jobbet och gör mitt bästa ändå.

De får helt enkelt skicka hem mej om det skulle va så.

Det som stör mej är att motionerandet blir lidande.
Eftersom jag knappt orkar andas är det inte att tänka på att ge sej ut på en promenad.

Jag får trycka i mej värktabeletter och vila när jag är hemma så kanske det här, vad det nu är, släpper snart.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0