Nyklippt

Igår fick jag för mej att jag va tvungen att klippa mej.
Och har jag bestämt mej för att göra nåt så måste det ske på en gång.

Så jag gick till mitt vanliga ställe, men dom hade inte tid.
Men som sagt, har jagbestämt mej så...

Provade att gå till en annan frisör, i centrum, och fy tusan va nöjd jag blev.
Tjejen som klippte mej va så galet noga, hon gick igenom mitt hår för att jaga rätt på alla hemska kluvna toppar och resultatet är fantastiskt.

Jag bokade in en ny tid om 15 veckor.
Nu jäklar ska håret skötas om.

Gårdagen va helt ok, om man bortser från huvudvärken som alltid finns där.
Jag tvättade och städade, lagade mat till Jonas och kollade på några avsnitt Lost.

Idag ska jag jobba till 14.30 sen börja rensa lite lådor och garderober i jakt på mer plats för nya kläder på ingång.

Nu ska jag packa ihop mej (och mitt fantastiska hår) och gå till jobbet.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0