Onsdag

Två dagar kvar.
Sen är jag sambo.
Igen.

Det finns dom som tycker att jag skyndar alldeles för fort.
Sen finns det dom som faktiskt är glada för våran skull.

Jag är bara stressad just nu och kan inte riktigt njuta av hela grejen.

Idag har jag en hel del grejer att fixa med innan jobbet kl 14.15
Mycket ska som sagt slängas (ni anar inte hur skönt det är att kasta saker)
Än så länge har jag lyckats packa ner det mesta i garderoberna i hallen.
Men det känns som om jag bor i en jäkla röra och ju mer jag packar, desto mer stökar jag till.

Och jag gillar inte stök!!!!

Nähe mina vänner, lit e mer kaffe och sen en promenad innan alla måsten =)

 

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0