Södertälje, here I come...

Ledig fredag.
Önksar att jag kunde tycka att det va uuuuuunderbart.
Jag hade gärna jobbat faktiskt.


Idag ska jag åka till Södertälje, ta lite prover på sjukhuset och hämta ut lite mediciner.
Eventuellt gå in på hm och kolla om jag hittar permanentrullar (vafan e det dom heter???)
Min nya frisör tipsade nämligen om att istället för att locka håret kunde man sätta i såna där rullar och det skulle bli "sååååååå snyggt" i mitt hår =)

Jag gillar lockar så varför inte?


Ringde lägenhetskillen idag me.
På söndag ska vi dit och kolla.

Vi disskuterade igår om hurvida vi ska flytta ihop eller inte.
Vi kom fram till att det är liiite tidigt än, men att vi iallafall kan gå och titta så får vi se.

Jag tror att Jonas är lite mer exalterad än jag.
Men det beror inte på att jag inte vill.
Det är bara det att jag är rädd att allt ska gå åt helvete.

Men som Jonas säger: Friskt vågat, hälften vunnet.
Eller nåt sånt.

Hursomhelst, vi ska iallafall gå och kolla på söndag.

Nu måste jags ätta lite fart om jag ska hinna.

Hörs!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0