Stegräknare

När jag och Heidi va i södertälje häromdagen (vilket va en skräckupplevelse....varför måste det vara s mycket folk överallt????) köpte  jag en stegräknare.

För att hålla mej motoverad till att gå ut och gå.

Igår gick jag 18 401 steg och det ska man väl vara ganska nöjd med.

 

Det ska tilläggas att jag gick två promenader och städade Jonas lägenhet i två timmar.

Ja igår va jag duktig, tilloch med duktig som faaan.

Jag gissar att jag håller igång som en galning för att slippa ångesten som lurar bakom varje hörn, och för att bli så fysikskt utmattad att jag kan somna på kvällen.

Det här med att somna funkar, men jag vaknar med ångest tidigt varje morogn.
Då är det bara att börja om, med full fart.

Jag fick en hel påse med kläder av Jonas igår, en massa stora mysiga tröjor och ett par byxor som jag genast förälskade mej i.

Som jag sagt innan så är mysbyxor det enda alternativet för mej just nu =)

Nu ska jag platta håret ochs en gå till jobbet.
Det är jobbhelg denna helgen.
Wihoooooo!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0