Uppe tidigt på ledig dag

oj oj oj
Det känns att man börjar bli gammal när man lägger sej tidigt på kvällen för att man är astrött och när man valnar tidigt på morgonen för att man är aspigg.

Idag gömmer jag undan mysbyxorna (som är det enda jag känner mej bekväm i för tillfället) och sätter på me vanliga kläder, fixar håret och åker in till södertälje för att uträtta ett par ärende.

Har en läkartid kl 9.
Heidi följer med, för att hon vet att det är viktigt för mej.
Där mina vänner har ni en riktig vän.
Hon struntar i att jag säger att jag vill vara ifred, hon hör av sej ändå, men förväntar sej inget svar.
Ett sms med ett enkelt "hur mår du?"

Vi kan bestämma saker vi ska göra, men så faller jag och orkar inte, men som den fina vän hon är blir hon inte arg.
"Hör av dej när du orkar gumman"

Hon är fin, den där heidi.
Mitt största stöd just nu och jag är så förbannat glad att jag har henne...


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det skönt att ha någon att luta sig mot!

2011-03-09 @ 14:19:00
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0