Back to work!

Efter 4 veckors sjukskrivning ska jag gå och jobba idag.
Och vet ni vad?
Det känns fantastiskt!

Som om livet börjar om igen, på ett bra sätt.

Jag behövde verkligen de här veckorna för att landa, tänka efer och förstå vad som är viktigt.
Det viktigaste för mej just nu är jag, och jag ska göra vad jag kan för att få må så bra som möjligt.

Jag ska försöka sluta skämmas, och sluta anklaga mej själv för saker som jag inte kan påverka idag.
Livet går vidare trots allt, och jag har bara ett liv.

Jag har mycket kvar att lära, men en sak vet jag säkert.
Man ska aldrig ta nåt för givet.

Jag arkiverar vissa händelser för att kunna ta fram de när nån annan kanske behöver goda råd.
Inget ont som inte har nått gott med sej heter det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0