Kryssning

Kryssningen med jobbet va fantastiskt trevlig.
Jag har skrattat som en galning och mått jäkligt bra.

Men nu är det slut på festligheterna.
Jag har en nykter sommar att se fram emot, men vafan, man kan väl ha roligt utan alkohol.
Eller iallafall jag.

Idag bestämde jag mej för att börja motionera igen oxå.
Fläbbet som har satt sej på min kropp ska bort, och därför blir det strängeligen förbjudet att äta kolhydrater och socker.

Jag kommer sakna svullokvällarna med galet mycket socker och feta pizzor, och framförallt läsken.

Nu ska jag laga lite mat med babe och sen ta en promenad med Heidi.

Söta arbetskamrater

 


Vi hade en liten möhippa för Åsa som gifter sej nu i helgen


Lisa va lätt sötast på hela båten


Jag va nästan lika söt, men bara nästan


Annika hade de snyggaste skorna


Jag och Saila va glada

Det va lite av alla miljoner bilder jag tog under kvällen.

Tyvärr blev mer än hälften suddiga eftersom jag tydligen inte är den mästerfotograf som jag trodde att jag va.

Men ni får nöja er me de här =)

 

PoK


Kommentarer
Postat av: Linda

Lika söt!

2011-05-31 @ 22:41:11
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Betsy

men Jenny för fan en sån bild kan du ju inte lägga ut ju.......men galet kul var det iaf :)))

2011-06-02 @ 06:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0