Ledig måndag

Jag måste ju erkänna att det va lite jobbigare att börja jobba än vad jag hade föreställt mej.
Jag fick kämpa lite för att hitta orken vissa gånger.
Men samtidigt är det skönt att komma tillbaks.

Mycket är tack vare mina fantastiska arbetskamrater.
Utan dom hade jag aldrig orkat <3

I helgen är det dags för det första av alla bröllop vi har blivir inbjudna till i sommar.
Jagh ar ingen aning om vilka det är som gifter sej, men jag följer med som Jonas bihang =)

Jag har alltså en anledning att köpa en ny klänning =)
Va trist ;)

Nähe, nu sk ajag dricka mitt kaffe och vänta på att solen kommer fram på balkongen.

PoK



Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid bra med ursäkter, hihi

2011-05-15 @ 22:20:17
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0