När man råkar med flit

Jag "råkade" somna en stund efter jobbet.
Närmare bestämt i två timmar.
Och nu är jag ju inte ett dugg trött.
Fast jag hade bestämt att jag skulle somna.

Har fixat gossip girl säsong 1 men är inte rikitgt sugen på att se den.
Alla säger att den här sååååå himla bra, men jag vet inte om jag tror på det.

Men eftersom utbudet på tv:n trots en massa extra kanaler är skit så har jag väl inte så mycket att välja på.
Om jag inte skulle läsa en bok förstås, men det låter ju inge kul alls.

Imorgon har jag tvåtusen saker att göra innan jag kan slappna av med ett glas vin.
Jag hoppas att Erica har tid för en snabbfika med mej på morgonen innan alla hennes och mina måsten måste påbörjas.


Nähe, en cigg till sen får jag väl kolla gg då.

PoK på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0