Torsdag

Och jag är ledig.
Har inga direkt storslagna planer idag.
Städa lite, snacka lite skit med Elina och eventuellt ta en promenad med Helene ikväll.

Jag beställde en ny plattång igår.
En gama.
Har haft en sån förut och jag älskade den.
Men så har jag ju en kattkräk som emellanåt är alldeles vild och gärna petar ner saker som ligger högt upp.
Man kan säga att min plattång ändå höll ganska bra trots upprepade nedpetningar.
Men så fick den nog en dag och slutade att fungera.

Ni kan ju tänka er paniken i mitt hem då jag inte hade tillgång till en plattång.
Jag köpte då en billig bara för att jag va tvungen att ha en.
Inte att rekomendera.

Nu har jag i allafall gjort mej förtjänt av en bra plattång och väntar med full förväntan på att den ska komma hem till mej.

Nu ska jag fixa lite kaffe och sätta igång med städandet.

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0