Varför blir det alltid såhär?

Jag trasslar in mej i mina egna tankar och funderingar.
Tillslut blir allt ett enda stort sudd.
Ska jag, ska jag inte?

vad är rätt och vad är fel.
"Det är bara du som kan bestämma"
Jo tack jag vet.

Det har varit turbulent så länge och jag har många ggr sagt att jag inte orkar, men inte fått nåt gehör.
Jag har blivit lovad bättring flera ggr om men de lovade orden förlorar mening och innebörd efter bara några dagar.

Den värsta smällen kom när jag fick bekräftelse på mina misstankar.
Då fanns det inte mycket mer att kämpa för.

Jag har kämpat själv så länge nu att jag faktiskt inte orkar mer.
Luften har gått ur mej och jag vill inte leva mitt liv såhär.

Jag har glömt bort mej själv någonstans och jag vill bara att allt ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0