Hej feber!

Varenda muskel i min lilla kropp värker.
Jag är fruktansvärt trött och mitt huvud känns osm om det ska explodera.
Jag håller på att bli sjuk.

Som om inte det vore nog så slog mensvärken från helvetet till med full kraft i morse.
Man skulle kunna säga att jag känner mej en aning trasig.

Jag försökte lägga upp en video på Svea häromdagen, därav de tomma inläggen under rubrikerna del ett och två.
Men det gick inte så bra.
Hela videon går dock att se på facebook.
Hysteriskt kul om ni frågar mej.

Helgens planer då?
Eftersom jag mår as så blir det en lugn helg med massa godis bara.
Skulle ha gått på teater på lördag men tror att jag skippar det.

Jag har en massa viktiga samtal som jag borde ringa idag, men jag får se om jag orkar.

Nu blir'e kaffe och cigg innan jag ska släpa mej till jobbet!

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0